Mediebilledet er blevet meget broget i løbet af de seneste år. Der er nu ikke længere kun trykte medier, TV, radio, outdoor, direct mails m.m. – de sociale medier har med fuld power meldt deres ankomst.
De mange muligheder for at markedsføre sig på internettet har gjort valget af mediaplatform ganske kompliceret. Det stiller store krav til os som medierådgivere, men det ændrer på ingen måde ved den kendsgerning, at vi skal rådgive vore kunder i at finde de rigtigste medier som på et givent tidspunkt kan ’fange’ den valgte målgruppe og gerne i situationer, hvor påvirkningen har størst effekt. Og til den rigtige pris.
Valg af målgruppe er endnu mere vigtigt end nogensinde før. Vi understøtter vore kunders arbejde med at finde frem til det helt præcise valg. Vi rådgiver omkring, hvor det er vigtigt at være synligt, og hvor de bedste resultater kan opnås ud fra målgruppe og de fastsatte mål.
Vi ved også, at de bedste resultater kan nås ved at bryde de traditionelle normer. Eksempelvis kan det være fornuftigt ikke at booke de samme medier i de samme perioder år efter år.
Vore kunder skal have størst mulig effekt af deres kampagner.