Giv din virksomhed den troværdighed, som den fortjener!
Man får som virksomhed kun én chance for at gøre et godt indtryk, og i dagens konkurrenceprægede marked, er det første indtryk vigtigere end nogensinde. Engang var logoet på brevpapiret måske nok, det er det ikke længere, i dag skal virksomheden profilere sig meget bredere.
En Corporate Identity er vigtig for alle virksomheder uanset størrelse og uanset branche. Den skal fremstå klart for alle interessenter i virksomheden - såvel interne som eksterne - og skal være forståelig og til at gå til samtidig, med at den meget gerne skal frembringe motivation og begejstring.
Hos comitati besidder vi den nødvendige ekspertise til at hjælpe vore kunder med den yderst vigtige opgave, som det er at medvirke til at udforme og synliggøre dens Corporate Identity. Processen sker i samarbejde med virksomheden og inddrager dens historie, værdier, visioner, missioner og målsætninger.
I forbindelse med udarbejdelsen af virksomhedens Corporate Identity falder den grafiske designplatform på plads. Den kan omfatte alt fra navn, logo, farver, former, varemærker, billeder, pay-offs, slogans, straplines eller illustrationer og formuleringer. Der er tale om alle de elementer, der kommunikerer med omverdenen, uanset om det sker på virksomhedens facade, brevpapir, e-mails, brochurer, produkter, emballager eller firmabiler.
At være part i hele processen er altid spændende, men vi har det ligeså godt med alene at arbejde med et eller flere enkelte elementer. Vi kan tilbyde vore kunder topprofessionelle designs af alle typer print og online salgsfremmende opgaver som logo, visitkort, brevpapir, brochurer, foldere, flyers, postkort, bannere, e-nyhedsbreve, animerede præsentationer, screensavers, desktop baggrunde, online videoer og meget mere.
Hos comitati elsker vi kreative processer, og vi sørger for - uanset projektets størrelse - at gøre tingene rigtigt. Vi sætter en ære i at skabe de mest kreative og velfungerende designs. Dermed sikrer vi, at kreativiteten bliver et middel og ikke et mål i sig selv.