Comitati er en ung virksomhed, men med mange års erfaring. 3 mand står bag firmaet. Sammenlagt har vi været aktive i erhvervslivet i mere end et halvt århundrede, og har gennem årene sat vores fingeraftryk på utroligt mange ting.
Ideen til Comitati er opstået gennem længere tids samarbejde om forskellige projekter. Projekter, der viste, at vi i samlet flok var utroligt stærke på en lang række områder og i fællesskab kunne bane vejen for vore kunder.
De mange resultater vi gennem årene har skabt for virksomheder, i alle størrelser og fra de fleste brancher danner derfor baggrund for alt det, som Comitati tilbyder sine kunder. Det er trygt at samarbejde med os.
Vi betragter samarbejdet med vore kunder som unikke partnerskaber, der giver styrke og udvikling til begge parter. Vi står for en åben og direkte dialog, og partnerskaberne skal give synergier og generere nye ideer til gensidig inspiration.
Ingen er ens. Vore kunder har forskellige baggrunde og behov, og det er netop det, der giver os al den udfordring, vi kan ønske os. Vi ser det på ingen måde som et attraktivt mål at skabe ensartede løsninger, men derimod at skræddersy dem efter kundernes behov og forventninger. Ved at arbejde på denne måde sikrer vi vore kunder og os selv altid at arbejde med de bedste og sidste nye trends.
Vi ønsker at forstå vore kunder og at fokusere på deres behov - intet andet - uanset om vi skal lave en App, en webside, en webshop, bruge de sociale medier, udforme en designmanual, designe en brochure, skabe en kommunikationsstrategi eller blot skabe de bedste tekster, optimere processer og meget mere.
Vi brænder for det, vi gør og stræber efter excellence i alt, hvad vi gør.
Tag kontakt med
Henning Rouchmann
Comitati’s grand old man. Henning har hele sit liv har været fokuseret omkring salg, markedsføring og ledelse i virksomheder som A/S Dansk Shell, Modo Konsumentprodukter A/S, Alfred Benzon Mærkevarer A/S, Cloetta-Fazer A/S, Stora Fine Paper og Albani Bryggerierne A/S. Undtaget Dansk Shell har han i de øvrige virksomheder været administrerende direktør.
Henning har stor erfaring i udarbejdelse af strategier, handlingsplaner, turn arounds, procesoptimering og meget mere. Hans store passion har altid været at udvikle og videreudvikle stærke brands, og Henning har i den sammenhæng udgivet 9 bøger om branding.
Han har endvidere undervist i afsætning og ledelse gennem en årrække. Samlet har det givet en enestående erfaring i at formulere og skabe koncepter og tekster generelt. De senere år har Henning arbejdet med optimering i flere virksomheder i Danmark, og samtidig som iværksætter været med til at etablere flere virksomheder. Som mentor i Odenses mentorkorps har Henning sparret med flere iværksættervirksomheder.