comitati har opbygget stor erfaring inden for en lang række områder. Læs mere om nogle af disse: Procesoptimering, kommunikationsstrategie, medieplanlægning, detailhandel og virksomhedens ansigt udadtil.
Vi er fuldt fokuseret på, hvad der er vigtigt for vore kunder, hvad der virkelig betyder noget, og hvad vore kunder virkelig ønsker at opnå. Vi giver aldrig op, finder altid en vej, der fører til succes.
Procesoptimering Hos comitati foreslår vi med jævne mellemrum vore kunder at tage en tur op i helikopteren og vurdere effektiviteten i alle processer i deres respektive virksomheder samt tilpasningen til de ændringer, som løbende sker i samfundet. Oftest er der tale om processer som ledelses-, strategi, udviklings-, administrations-, salgs, marketings-, indkøbs-, logistik- og produktionsprocesser. Vi tager gerne med på turen. |
Dit ansigt udadtil Hver dag ringer telefonen på ens arbejdsplads mange gange. Vi afbrydes igen og igen i vores arbejde. Mange af opkaldene kommer fra sælgere, som vil sælge et produkt, som absolut ingen relevans har. Desværre ved vi aldrig, hvornår de interessante opkald måtte komme. comitati laver gerne den ordning med vore kunder, at vi modtager alle telefonopkald, mails eller andet, som har salg for øje. Disse opkald viderestilles eller videresendes til en aftalt person hos os, som modtager og vurderer henvendelserne. Interessante henvendelser går videre til vores kunde. |
Kommunikationsstrategier Det er vigtigt for en virksomhed altid at have sin kommunikationsstrategi klar, således at man er klædt på til at kommunikere på bedst tænkelige måde, i hverdagen og når problemer måtte opstå. En kommunikationsstrategi sørger for, at de fleste mulige problemer er tænkt igennem. comitati er klar over, at en dygtigt udformet kommunikationsstrategi, kan hjælpe vore kunder langt. |
Detailhandel Vi har i mange år arbejdet med detailhandelsbutikker, og det opbyggede erfaringsgrundlag, bruger vi gerne til at hjælpe kunder igennem den svære beslutningsproces inden åbning af en detailforretning, vi hjælper dem frem til selve åbningen og understøtter dem efterfølgende i forretningens drift. Vi ønsker at få gang i og holde liv i så mange detailbutikker som overhovedet muligt for at skabe et gadebillede med størst mulig udbud og varians. |
Medieplanlægning Medierådgivning er blevet meget udfordrende gennem de senere år i og med, at mediebilledet er blevet yderst broget. Udviklingen er hastet over trykte medier, som TV, radio, outdoor, direct mails m.m. og nu over de sociale medier, som med fuld power har meldt deres ankomst. Men vi skal stadig holde fanen højt og rådgive vore kunder i at finde de rigtigste medier, som på et bestemt tidspunkt kan ’fange’ den valgte målgruppe i situationer, hvor påvirkningen vil have størst effekt. Og så spiller pris selvfølgelig ind. |