Alle virksomheder uanset størrelse udsættes dagligt for eksterne henvendelser via telefon, mails eller på andet måde fra personer, der ønsker at sælge forskellige ydelser. Der er intet unaturligt i dette, alle kæmper for overlevelse, og det opnås kun ved at være opsøgende igen og igen og….
Vi gør det selv og mærker dagligt på egen krop vigtigheden af at blive taget godt imod og få lov til at aflevere sine budskaber. Samtidig kender vi også modsat alt til følelsen af at blive afbrudt i sit arbejde flere gange dagligt, og så fra personer, der vil sælge og ikke købe.
Vi ved, at det til tider kan være svært at håndtere opsøgende sælgere så positivt, som man bør. Overskriften er, at man altid skal behandle sælgere, der opsøger én på samme måde, som man gerne selv inklusive egne sælgere vil behandles.
Det er aldrig godt at få dagen afbrudt flere gange. Mange opkald har ingen relevans, men samtidig skal man ikke kimse af, at der sagtens kan være opkald fra sælgere, der har et produkt, som kan være interessant for ens virksomhed.
Vi vil gerne hjælpe med at løse dette på den mest positive måde for vore kunder. Alle telefonopkald, mails eller andet, som har salg for øje viderestilles eller videresendes til os. Vore kunder får en kontaktperson hos os, som modtager henvendelserne. Vi tager så kontakten med sælgeren og vurderer selvfølgelig fra gang til gang, om henvendelsen er interessant.
Langt de fleste henvendelser kan vi umiddelbart besvare, andre, der måske kan være fagligt specifikke, sender vi naturligvis videre til vores kunde, som så afgør det videre forløb.
Resultatet for vore kunder er, at de kan fokusere langt mere på den del af deres hverdag, der generer salg og indtjening.
En del af dette kan være opbygning af synlighed på de sociale medier, eks. facebook, hvor vi opbygger de for kunden rigtige platforme og så løbende står for svar på de – forhåbentligt mange – henvendelser, der kommer. Vi ved, at det kan være svært at få tid i virksomhederne til at drive sin facebookprofil m.m., vi kan sikre, at dette sker. Mange spørgsmål kan vi umiddelbart besvare, andre skal vi have hjælp til. Vi opbygger kontaktnettet til vore kunder, så de rigtige personer i kundernes organisationer får disse mere specielle henvendelser. Hen af vejen bliver vi bedre og bedre til at svare på henvendelserne, og ’forstyrrelserne’ hos vore kunder bliver færre og færre.